Over ons

Rien van den Brand is zich vanaf 1990 bezig gaan houden met het verzamelen van borduurwerken. Sinds 2010 zijn deze te bewonderen in een oude boerderij en kreeg het Borduurmuseum de naam ‘het losse steekje’.
Hij verzamelde niet alleen borduurwerken, maar ook houtsnijwerken. Houtsnijmuseum ‘de losse spaander’ vormt hierdoor een belangrijk onderdeel van ons museum.
Bent u nieuwsgierig geworden naar de motivatie voor het oprichten van dit museum?
Bezoek dan het Borduurmuseum en sluit aan bij de boeiende beeldpresentatie! Wij zorgen ervoor dat al uw vragen beantwoord worden.

Vrijwilligers
Ons museum wordt volledig gerund door vrijwilligers. Dit hechte team doet er alles aan om uw bezoek onvergetelijk te maken!
Bent u enthousiast geworden over ons museum en wilt u graag uw steentje bijdragen? Meld u dan aan als vrijwilliger.

Schenkingen
Wilt u het museum  borduurwerken of erfstukken schenken? Neem dan bij voorkeur via de mail contact met ons op en voeg foto’s van de stukken toe. Bij interesse maken wij graag een afspraak met u voor het brengen van de stukken. Vervoer en eventuele verzendkosten komen voor eigen rekening.

Voor financiële steun vragen wij u om het volgende bankrekening nummer te gebruiken: NL07 RABO 0155831399.
Heel hartelijk bedankt voor uw bijdrage!